fredag 20. august 2010


Idag var vi i Nordnesdalen å trente litt, Kathrine med Bali og jeg LP med Kayaq. Vi skulle se om klarte å fremprovosere lyd på LP trening, det klarte vi gitt. Kathrine skulle være dommer og jeg stilte meg opp slik som på konkuranser, kayaq satt igang med lyd, da ble timeout i bilen, ut igjen og prøvde på nytt. Litt mindre lyd nå, men ikke stille, da ble bilen igjen gitt, ut igjen ingen lyd jippi.

Jeg gikk 3 øvelser uten belønning med godbit eller leke, bare verbal belønning, av variabel intensitet. det gikk bra ingen tegn til å stikke av heller :-) Etter det ble trent på frammadsending, det gikk kjempe bra selvom jeg belønnet med leke, der etter ble det innkalling med stå, kjempe fart frem til stå momentet, han stoppet på kommando men det ble noen meter å stoppe på. Men det fikser vi på fremover, ellers ble fvf siden han gikk vel langt fremme på konkuransen, han gikk litt langt fremme idag også men ikke så langt som da. Jobbet en del med det, gikk til og med fvh innimellom AG apparater uten lyd, kjempe bra.

Har vel funnet ut at han må gåes ned før en konkuranse, så det prøver vi neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar