onsdag 6. oktober 2010

Litt oppdatering

I helgen var jeg(Kathrine) og Bali på sporkurs. Og det må jeg si var skikkelig gøy!!!!Kan faktisk måle seg med agility ;) Vi begynte lørdagen ved å legge ut et "nybegynner spor" der vi la godbiter ved jevnemellomrom i sporet. Og jammen skal jeg si Bali var ivrig.....hun snuste seg frem til målet. La ut et spor til på samme måte, bare litt lenger......Bali var flink, men jeg glemte rett og slett hvor jeg hadde gått, så jeg ødela litt for henne hehe, her gjelder det å stole på hunden ;) Neste spor la vi ut med bare belønning etter 30-40 meter, hele sporet var 100-150 meter, Bali fant fint frem her og. Jeg hadde skåler med godbiter som belønning, men de ville hun ikke ha, hun ville bare videre på sporet......
Søndag begynte vi med å legge ut et spor igjen, denne gangen var det fremmedspor, jeg var spent på om Bali ville finne belønningene og slutten. Nå var det også spennende for meg, siden jeg ikke viste hvor de var......og jammen fant hun ikke frem nå også, men fortsatt litt for ivrig......så på neste spor fikk jeg beskjed om å holde henne litt igjen. Hun gikk 3 spor til denne dagen og fikset alle veldig bra :) jeg er super fornøyd og skal absolutt fortsette å trene spor :))

I dag har jeg vært og trent agility med Kayaq og Bali :) Trente forskjellige slalom inganger med Kayaq, og jammen har han blitt flink til det :))trente også sitt/bli på start.
Bali fikk prøve seg på tunell og hopp og 180 graders sving :) dette fikser hun flott, har utrolig stor fart :) flink jente:))

Kenneth har sittet med bloggen i hele kveld for å lage ny overskrift. Han er kjempe stolt av seg selv som klarte å få inn Bali på toppen ;) Og jeg syns det ble kjempe fint :)

1 kommentar: